Spółdzielnia Budowlano - Mieszkaniowa "Żoliborz"
godziny pracy biura:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00
NIP: 525-00-12-521
Tel: 22 322 82 00
Fax 22 322 82 09
e-mail: sbm@sbm.waw.pl
Pracownicy i współpracownicy
Maryla Kruszewska
Asystent Zarządu
tel. 22 322 82 00
Zakres obowiązków m.in.:
1. Prowadzenie Sekretariatu Biura Spółdzielni i Rady Nadzorczej,
2. Aktualizacja danych KRS i KW,
3. Prowadzenie akt lokali mieszkalnych oraz ewidencji akt członków Spółdzielni,
4. Prowadzenie rejestrów wymaganych aktualną Ustawą o Spółdzielniach Mieszkaniowych.
Małgorzata Sobczyk
Administrator
tel. 22 322 82 03
Zakres obowiązków m.in.:
1. Prowadzenie spraw związanych z administrowaniem budynkami Spółdzielni.
2. Stały nadzór nad należytym zabezpieczeniem majątku Spółdzielni przed zniszczeniem, dewastacją i kradzieżą.
3. Nadzór i kontrola nad właściwą gospodarką energią elektryczną, gazem i wodą.
4. Bieżące wprowadzanie zmian danych do ewidencji lokali mieszkalnych, użytkowych, garaży i miejsc parkingowych.
Alina Zgutka
Specjalista do spraw uwłaszczeń
tel. 22 322 82 04
Zakres obowiązków m.in.:
1. Prowadzenie spraw przekształceń własnościowych lokali, budynków, gruntów.
2. Prowadzenie dokumentacja lokali powstałych po podziałach, rozbudowach oraz nieposiadających stosownej dokumentacji.
3. Nadzór nad pracą gospodarzy.
Jarosław Zakrzewski
Inspektor Nadzoru Budowlanego
tel. 22 322 82 07
Zakres obowiązków m.in.:
1. Prowadzenie wymaganej prawem budowlanym pełnej dokumentacji technicznej budynków.
2. Dokumentowanie w książkach obiektów wykonywanych na bieżąco napraw i remontów.
3. Nadzór prac projektowych i remontowych realizowanych przez wykonawców.
4. Przyjmowanie i rejestrowanie zauważonych usterek i zgłoszonych szkód przez mieszkańców, najemców lokali użytkowych oraz pracowników administracji.
Tomasz Marczewski
Specjalista ds. techniczno-eksploatacyjnych,
tel. 602 247 466 lub tel. 22 322 82 05
Zakres obowiązków m.in.:
1. Kontrola i zapewnienie prawidłowego działania infrastruktury budynków wraz z otoczeniem.
2. Przyjmowanie zgłoszeń mieszkańców lub najemców o awariach i nieprawidłowościach, które wystąpiły na terenie posesji oraz podejmowanie działań mających na celu ich usunięcie.
3. Współpraca i nadzór nad pracą podwykonawców serwisowych Spółdzielni (konserwatorzy instalacji sanitarnych i gazowych, elektrycznych, wind, domofonów).
Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o przetwarzaniu plików ciasteczek-cookies
zapoznaj się z naszą Polityką Cookies